13:08 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودروهای ایرانی

افزایش قیمت خودرو مدیران خودروساز را به کمیسیون صنایع مجلس کشاند
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس منشاء افزایش ۱۰ میلیون تومانی قیمت خودرو را نوسانات نرخ ارز، افزایش قیمت مواد اولیه تولید، افزایش قیمت خودروهای وارداتی و آثار تورمی ناشی از آن و تنوع آپشن خودروها دانست و از حضور مدیران شرکتهای خودروسازی و معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه فردا یکشنبه این کمیسیون خبر داد.
افزایش قیمت خودرو به بهانه افزایش نرخ دلار
پایگاه خبری راد: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تاکید بر اینکه قیمت خودروهایی که هم چنان وارد کشور می شود با نرخ دلار سابق است، گفت: گرانی خودروهای داخلی و خارجی به بهانه افزایش نرخ دلار تخلف است و اگر خودروسازان قصد افزایش قیمت دارند، باید از مبادی رسمی تصمیم گیری و اعلام شود.
طراحی بیمه‌نامه تضمین کیفیت کالاهای ایرانی
پایگاه خبری راد: بیمه‌نامه جدیدی در رابطه با تضمین کیفیت کالاهای ایرانی طراحی شده که بر مبنای آن چنانچه دارنده این بیمه نامه نسبت به کیفیت کالای خریداری شده دچار مشکل شود می‌تواند از طریق شرکت بیمه خسارت خود را دریافت کند.
استارت فروش اعتباری ایران خودرو با قیمت قطعی +جزئیات
پایگاه خبری راد: گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به نیاز و تقاضای بازار، روش های متنوع فروش به صورت فروش فوری، پیش فروش و اعتباری را در سال حمایت از كالای ایرانی تدوین و اجرا می كند.
تولید خودروهای ایرانی در بلاروس از سر گرفته می‌شود
پایگاه خبری راد: ایران خودرو مونتاژ خودروهای خود در بلاروس را از سر می‌گیرد.
 «شروط خودرویی» در قراردادهای پسابرجام از یاد رفت؟
پایگاه خبری راد: وزارت صنعت،معدن و تجارت در شرایطی «داخلی‌سازی اولیه ۴۰ درصدی» و «صادرات ۳۰ درصدی» را به‌عنوان دو شرط اصلی حضور در خودروسازی ایران، پیش پای سرمایه‌گذاران خارجی گذاشت که آمار و ارقام نشان می‌دهند شروط موردنظر تا به امروز محقق نشده‌اند.
اصرار خودروسازان بر حفظ نیروی انسانی اهرمی برای گرفتن امتیازات بیشتر است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر مردم خودروهای ایمن، با قیمت اقتصادی و خدمات پس از فروش استاندارد می‌خواهند، خواسته خود را از مجموعه حاکمیت و مدیریت کشور طلب کنند.
واردات خودرو ۵۱ برابر صادرات آن
پایگاه خبری راد: در شرایطی صادرات خودروهای سواری ایران ۳۸ میلیون دلار است که در سال ۱۳۹۵ بالغ بر یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون دلار خودروهای خارجی وارد شده‌ که ارزش آن در قیاس با صادرات ۵۰.۹۲ برابر است.
حمایت مشروط مجلس از خودروسازان داخلی
پایگاه خبری راد: رییس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت که رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم خطوط تولید دنا پلاس و پژو ۲۰۷ صندوق‌دار، حمایت مجلس از خودروسازان داخلی را مشروط به ارتقاء ایمنی و بهبود کیفیت خودروهای ایرانی اعلام کرد.
یک بام و دو هوای صادرات خودرو
پایگاه خبری راد: وزارت صنعت، معدن وتجارت طبق روالی معمول، در شرایطی برنامه صادراتی خودروسازان را تا پایان سال‌جاری ۳۵ هزار دستگاه اعلام کرد که دو شرکت بزرگ خودروساز در ۶ ماه نخست امسال تنها ۲ هزار و ۵۷۹ دستگاه خودرو به دیگر کشورها صادر کرده‌اند.
فضا برای توسعه مراودات اقتصادی با ترکمن ها مهیاست
پایگاه خبری راد- یک فعال تجاری و نمایشگاهی گفت: همسایگی و نزدیکی بازارهای ایران و ترکمنستان، بویژه برخورداری ایران از پایین ترین نرخ هزینه حمل و نقل به ترکمنستان زمینه مساعدی برای توسعه فعالیت های اقتصادی، تجاری و بازرگانی دو کشور فراهم کرده است.
تیشه به ریشه صادرات خودرو
پایگاه خبری راد: آمارها گویای آن است که تنها در یک سال گذشته صادرات انواع خودرو کاهشی ۲۵ درصدی را تجربه کرده است؛ آماری که رییس سازمان توسعه تجارت آن را تایید کرده و کاهش قدرت خرید در خاورمیانه، توقف یا کاهش صادرات به کشورهایی مانند سوریه و عراق و همچنین مشکل نقل و انتقال ارز را از اصلی ترین دلایل این کاهش صادرات عنوان می‌کند.
برشی از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست
پایگاه خبری راد: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۲ تا ۵ مهرماه ۱۳۹۶ درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار شد و زمینه مذاکرات بین صنعت پتروشیمی ایران کشورهای خارجی را فراهم کرد، به طوریکه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه بیش از 10 هیات تجاری و اقتصادی از این رویداد صنعت پتروشیمی بازدید کردند.
خودروهای ایرانی معادل خودروهای ۱۹۸۰ میلادی هستند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو اظهار کرد: تکنولوژی خودروهای داخلی ما با تکنولوژی خودروهای روز دنیا بسیار متفاوت بوده و از نظر آیرودینامیک بدنه و موتوری می‌توان آنها را مطابق با دهه ۱۹۸۰ میلادی دانست.
صفحه قبل | صفحه بعد